Ben in Roissy-en-France - Reisverslag uit Roissy-en-France, Frankrijk van Eugene Hardy - WaarBenJij.nu Ben in Roissy-en-France - Reisverslag uit Roissy-en-France, Frankrijk van Eugene Hardy - WaarBenJij.nu

Ben in Roissy-en-France

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Eugene

11 Januari 2011 | Frankrijk, Roissy-en-France

Roissy-en-France, dus in Frankrijk, vlakbij het vliegveld Charles de Gaulle.
De treinreis naar Parijs was zonder probleem, al was er een kwartier vertraging. Ik ben gelukkig door taxibedrijf Vervoort vanmorgen naar Visé gebracht (voor de Hollanders, dat is de grensplaats in België) en precies op tijd voor de trein naar Luik. Eigenlijk twee uur te vroeg, maar gelukkig niet nog een uur in M. gewacht, want de volgende trein had weer zoveel vertraging toen hij uit Brussel in Luik aankwam dat deze niet verder ging. En daar sta je dan, als je de trein naar Parijs moet hebben.
Elk nadeel heeft ook een voordeel, want de eerste trein vanaf het Gare du Nord naar Roissy was een sneltrein, dat houdt dan ook in geen locaal transport, want dan heb je een overvolle trein op spitsuur en waar laat je dan die koffer. Net als in Japan, ze hebben nu ook 'proppers' op dat station om de trein aan te vullen met de locale reizigers (op de stoptrein dus).
Op het vliegveld maar 10 min hoeven te wachten op de navette die me naar het hotel bracht. Het was bij aankomst al donker, dus geen foto van de buitenkant, maak ik morgenochtend, maar wel van de kamer. Het heet een suitehotel, gewoon een kamer wel ruim, met bureau.

  • 11 Januari 2011 - 18:09

    Riet W.:

    Dag Eugène,
    Jij neemt ook het zekere voor het onzekere! Rijk de Gooyer zou zeggen:"goed gedaan jochie, wat dach ie wat". Fijn dat jij kunt rekenen op een betrouwbaar Taxi-vervoer, daar gaat niets boven.
    Ja, die koffers, ik weet er alles van. Mijn reizen zijn dan met de Thalys of met de ICE en dan heb ik het idee dat deze rijtuige zijn ingericht voor de zakenman met alleen een laptop.
    Je nachtverblijf ziet er goed uit en ik ben benieuwd naar de buitenkant.
    Leuk om te klikken en te vergroten. Ik kijk uit naar de komende berichten en wens je een goede vlucht.
    Liefs uit Heerlen wenst Riet.

  • 11 Januari 2011 - 18:37

    Marijke:

    fijn te horen dat je goed bent aangekomen . Kamer ziet er goed uit. goede vlucht morgen. wacht volgende verslag af. M

  • 11 Januari 2011 - 21:00

    Thea En Guido:

    dag mijneer Hardy

    heel veel groetjes van Thea en guido
    dat was dan een plezante dag voor u nu moet u maar lekker uitrusten op die fijne hotelkamer
    zelf heb ik thea vanavond mijn toneel moeten oefenen met de groep ik moet nog hard werken want we hebben 12maart generale repetietie dus ik moet er tegenaan maar zal wel lukken we wensen u nog een fijne reis taxi bedrijf Vervoort

  • 15 Januari 2011 - 09:39

    Ben Ummels:

    Ha Chef,

    Ja ja een soepje maar niet op zijn Thais natuurlijk.
    Fijn om een uitgebreid verslag te krijgen wie weet iets voor ons later.
    Ik ben erg benieuwd hoe jullie Luang Prabang zullen vinden.
    Wij vonden het en super land héééél vriendelijke mensen en o zo lekkere koffie met gebak.

    Geniet van je vakantie en als ik je kan helpen vanuit Nederland heel graag.
    De jaloerse Ben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eugene

Actief sinds 10 Aug. 2008
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 236720

Voorgaande reizen:

07 Maart 2024 - 20 Maart 2024

Colombia, opnieuw met een andere reisorganisatie

18 Juli 2023 - 07 Augustus 2023

Colombia

23 September 2022 - 12 Oktober 2022

Westen USA 2e keer

27 September 2019 - 19 Oktober 2019

Het Westen van de USA

15 Mei 2019 - 01 Juni 2019

Taiwan (Formosa) Nationalistisch China

04 Oktober 2018 - 18 Oktober 2018

Noord Thailand, Bangkok en twee dagen Hua Hin

01 Juni 2018 - 18 Juni 2018

China van Peking tot Hong Kong

03 November 2017 - 20 December 2017

Curacao 2017

08 Mei 2017 - 18 Mei 2017

Sri Lanka revisited

18 April 2015 - 03 Mei 2015

Peru

09 September 2014 - 20 September 2014

Maleisie

02 Februari 2012 - 16 Februari 2012

Gouden Pagodes

21 Oktober 2011 - 10 November 2011

Darjeeling, Sikkim en Bhutan

12 Januari 2011 - 26 Januari 2011

Cambodja en Laos

Landen bezocht: