Ga nu bijna vertrekken - Reisverslag uit Roissy-en-France, Frankrijk van Eugene Hardy - WaarBenJij.nu Ga nu bijna vertrekken - Reisverslag uit Roissy-en-France, Frankrijk van Eugene Hardy - WaarBenJij.nu

Ga nu bijna vertrekken

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Eugene

12 Januari 2011 | Frankrijk, Roissy-en-France

Het is nu woensdagmorgen. De beloofde foto van het hotel moeten jullie maar vergeten, een betonnen geval, en belangrijker het regent hard. En een deel van dat water dat wat noordelijker valt komt jullie kant op. Irmgard BLIJF POMPEN.

Maar nu nog even wat zakelijke mededelingen. Ik kom morgenochtend 6 uur in Bangkok, dat is middernacht hier. Daarna doorvliegen naar Phnom Penh, ben daar als het hier 3 uur is.
Dat wil zeggen het volgende bericht op donderdag in de middaguren (voor jullie; het is daar dan al avond).

Maar velen hebben zich aangemeld voor de website en kijken dus alleen in de emailbus voor het bericht. Dat is niet de bedoeling. HIER kijken, en ook naar al die foto's EN een retourberichtje plaatsen. Zij die geen teken van leven geven worden verwijderd uit de verzendlijst, kost allemaal tijd om dat over te sturen.
Ja het leven is hard, ik weet er alles van.

• 12 Januari 2011 - 09:48

Brigit:

Wat ben je streng Eugène! ;-)
    In ieder geval voor nu alvast een hele goede vlucht gewenst, en ik ben benieuwd naar het verhaal van donderdag!

Groet,

Brigit

• 12 Januari 2011 - 12:07

Ha Die Eugene:

Ik kijk ook vanuit mijn uitzicht in Uzes la France.

Mooi weer hier.

Goed voor de hardlooptraining.

Bon voyage mon ami.

A bientôt.

Robert

• 12 Januari 2011 - 12:37

Riet :

Hallo Eugène,
    Zo kunnen we je vlucht helemaal volgen. Pnohm Penh heeft voor mensen van mijn leeftijd nog andere betekenis. We zullen het volgen. Geniet van deze reis onder het motto: "wie verre reizen doet, kan veel verhalen".
    En daar wacht ik op.
    Liefs van Riet.

• 12 Januari 2011 - 12:38

Irmgard:

Hoi Eugene,

U heeft inderdaad een prachtig uitzicht daar maar gelukkig was het maar voor een nacht, wat betreft het pompen, die staat inderdaad nog altijd aan want de kelder blijft vol lopen met grond water en er wordt ook weer een stijging van de maas verwacht.
    Maar wat betreft u reis, heel veel plezier en ik kijk uit naar u reis verslag elke dag ( want ik zit alweer hoog met mijn been en koelen want ik heb wond roos !!! )

Groetjes,
    Irmgard

• 12 Januari 2011 - 16:57

Thea En Guido:

dag mijneer hardy

prachtig uitzicht heb je daar maar ja je hebt er maar 1nacht moeten slapen

voor de rest is alles oke fijne vlucht toegewenst

groetjes