Dag 15, een tussenbericht - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eugene Hardy - WaarBenJij.nu Dag 15, een tussenbericht - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eugene Hardy - WaarBenJij.nu

Dag 15, een tussenbericht

Blijf op de hoogte en volg Eugene

19 November 2017 | Curaçao, Willemstad

Tussenbericht: jawel er zijn lieden die reageren en die hebben het over zonovergoten Curacao, het lijkt wel of ik op vakantie ben, en dat de baas hier bij mij wel het land uit durft te gaan en niet bij hem, een collega die dus twee maanden geleden hier 'vakantie heeft gevierd' want dat willen jullie blijkbaar horen. Wel Hugo, D heeft ook zijn punten nodig, heb hem verteld hoe ik mijn 200 punten (met overmaat van 15) bijeen gescharreld heb. Dus hij naar Aruba, en ik hier. Hij wilde jou denk ik niet te zwaar belasten, want in je nieuwe functie heb je toch wel wat energie nodig, en in september is er geen nascholing...
En zonovergoten: Gelukkig vandaag niet, vannacht een plensbui, zie de foto van vanmorgen 9 uur, de parkeerplaats bij het ziekenhuis stond blank, wie had het over vakantie vieren, op zondag wordt ook hier gewoon gewerkt in een ziekenhuis, die zijn hier ook 24/7 open. Een foto is de weerspiegeling van het ziekenhuis in een van de waterplassen.
En hoera een schip, hoera hoera van de HAL. Echt de mooiste schepen, en nogmaals hoera ik zit gewoon buiten, het is lekker warm jullie van repliek te dienen.
Dat lucht op, niet meer benauwd in de lucht hier, en ik van alle flauwekul af die jullie over mijn werk hier bedenken. Ik vertel jullie niets over het werk, is geheim.
Er is ook een foto van de hond hier op het terrein, lief beest staat 's morgens al om 6.30 bij de deur voor een aai, heeft bij mij een bak water.

Ed die taak mag jij dus overnemen, heb je er meteen gezelligheid bij, komt steeds kijken of je er nog bent. Wel uitkijken met het naar binnen rijden, je moet hem soms echt opzij zetten want hij staat voor de auto. en hem omverrijden doen we niet.

• 19 November 2017 - 23:21

Olga Gaykema:

Ha Eugéne,
    Iedereen bij het illustere gezelschap die het plezier mogen beleven van de inhoud van jouw verhalen en ervaringen van de dag kunnen niet anders denken dan dat jouw leven één groot feest is en het haalt gewoonweg het ultieme vakantiegevoel bovenwater. Beetje regen maakt dan toch echt niet uit.
    Het hondje heeft wel een rode halsband, zal toch een eigenaar of eigenaresse hebben in de buurt....
    Eugene, laat je niet gek maken, je bent een echte "belezen" ziekenhuisapotheker met enorm veel bagage op farmaceutische inhoud alsook cultureel, historisch en dat alles met een fijngesneden humoristische schrijfstijl. Het ultieme nachtmutsje.
    Nog minsten een maand te gaan, geniet en succes,
    Hartelijke groeten, Olga

• 19 November 2017 - 23:24

Sam:

Nou nou EH, je drijft ook wel een beetje over. Een ondergelopen parkeerplaats zegt meneer, en dan zie je niet meer dan een klein plasje water. Je hebt er nu al twee weken opzitten, dat houdt in dat je nog vier (of vijf?) weken te gaan hebt. Het kan toch niet zijn dat je helemaal niets, nada, niente, zero van een vakantiegevoel hebt. Doen de blije onderdanen van de POTUS geen vakantievonkje bij jou overspringen?
    Ik wens je nog een fijn verblijf aldaar.