Dag 14, de tweede week zit er bijna op - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eugene Hardy - WaarBenJij.nu Dag 14, de tweede week zit er bijna op - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eugene Hardy - WaarBenJij.nu

Dag 14, de tweede week zit er bijna op

Blijf op de hoogte en volg Eugene

19 November 2017 | Curaçao, Willemstad

Twee weken geleden hier aangekomen, nu dus wel ingeburgerd. Om 5.45 op, 6.35 het hek uit 7.03 in de apotheek, om 7.30 ochtendoverleg en dan tot 16.30 of daar omtrent de werkzaamheden.
Vandaag zaterdag wat later en wat eerder naar huis, op zaterdag en zondag is de apotheek niet de hele dag open, maar toch wat werkzaamheden gedaan, ik heb immers dienst. De collega is zelfs het land uit, naar het andere land binnen het Koninkrijk; Aruba.
Nadat de apothekersassistente mij de apotheek had uitgezet, zij ging immers naar huis en ik heb geen sleutel, ben ik wederom de omgeving gaan bekijken om voor jullie wat foto's te maken. Ben niet de HMKE (Hare Majesteit Koningin Emma) brug over gelopen, maar in de zijstraten wat foto's gemaakt o.a. ook Kuru Hollanda, een hotelcomplex met een museum over de slavernij, was dicht. Dat moeten we nog een keer bezoeken. En het was gewoon te warm, alle foto's wat schaduw moeten geven, maar wel heel rustig op straat. Help! gisteren geen cruiseschip, vandaag ook al niet, dat scheelt toch minimaal 2500 klanten per dag in de binnenstad aan de overkant van de HMKE brug.

Ik hoop dus wel dat de wat jongere lezers en lezeressen weten wie HM Koningin Emma was, zonder Haar geen troonsopvolging meer in de rechte lijn.

• 19 November 2017 - 10:39

Annemie:

Leuke fotos Eugene. Tjee wat gaat de tijd toch snel, ben je alweer 2 weken daar.
    Je gaat toch niet iedere dag werken hè, ook genieten! Groetjes

• 19 November 2017 - 12:45

Ingrid:

Ziet er goed uit, vooral ook het uitzicht van uit het huisje,heerlijk zou zo willen ruilen, dus doe vooral genieten van de vrije tijd,want het is erg mooi daar zo te zien.
    groetjes Ingrid

• 19 November 2017 - 17:52

Hugo:

Beste Eugene,
    De oplettende lezertjes zien dat je niet meer iedere dag een verhaaltje deelt. Zoals ik vroeger altijd naar de brievenbus rende om de avonturen van heer olie te volgen, zo kijk ik nu uit naar je dagelijkse verhalen over het verblijf in het zonovergoten Curacao.
    Ben je al naar de nieuwbouw geweest? Doe de assistentes de groeten.....
    Deryck heeft wel veel vertrouwen in je dat hij het land uit is... Bij mij durfde hij dat niet.