Fototoestel terecht - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eugene Hardy - WaarBenJij.nu Fototoestel terecht - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eugene Hardy - WaarBenJij.nu

Fototoestel terecht

Blijf op de hoogte en volg Eugene

06 November 2017 | Curaçao, Willemstad

Ik had gisteravond meteen via whatsapp de KLM gemeld dat mijn fototoestel waarschijnlijk in het vliegtuig was blijven liggen. Vanmorgen vroeg vond ik een antwoord dat ik naar het vliegveld hier moest gaan bij gevonden voorwerpen. Dat was hier niet, wel een vriendelijke mevrouw bij de inlichtingen. Ja U bent er te vroeg, pas 16.45 zijn de KLM mensen hier pas, 3 uur voor vertrek. Komt U om 5 uur hier.

Ik doe dat; andere mevrouw, nee we moesten wachten op de KLM van het inkomende toestel. Ja maar het is gisteren blijven liggen. Totaal gezwam in de ruimte.
Ik naar vertrekhal, en daar stond ze in het blauw, een dame die het wel wist wat ze moest doen, maar ze moest de wacht houden, dit was de priority ingang. De chefin er bij, ook een snappert, die ging bellen en daar kwam slimpie drie met het toestel. Ik had gelukkig nog de instapkaart, om hen te melden op welke fauteuil ik had mogen plaatsnemen, dat mee, en mijn rijbewijs. Ging ze een fotokopie van maken met tekstje dat ik het fototoestel weer teruggekregen had. Hoera, de resultaten zien jullie 2 verhaaltjes eerder.

Ik ben dus tweemaal naar het vliegveld gereden en twee maal verdwaald op de heenweg, staat een bord niet goed, een afslag te vroeg genomen, en op de terugweg moeten zoeken waar het landhuis nou staat, want er is veel omheen gebouwd. Gelukkig had de hospita mij aangeraden een map met app te plaatsen op de slimme telefoon, dus ik ben tweemaal hier weer teruggekomen. Morgen naar de Minister en de Inspecteur en daarna aan de slag. Er was een vraag over het werk hier: kan ik niets over mededelen, daar moet ik morgen een eed op herhalen.

• 06 November 2017 - 13:26

Corry:

Dat waren weer mooie verhalen. Wat beleef je veel!
    Ik ben jaloers op dat mooie gele huis met dat heerlijke zwembad. Veel plezier, geniet van je verblijf en werk ze!

• 06 November 2017 - 14:27

Olga:

Ha Eugene,

Jouw leven is ook nooit saai!! Wat een belevenissen en welk een event brengt je in onze overzeese gebieden.
    Nimmer te oud om te werken. Hoop dat je een mooi en fraaie tijd hebt en kijk zoals altijd uit naar je proza.

Hartelijke groeten,
    Olga

• 06 November 2017 - 16:37

Jean:

Gelukkig dat fotoapparaat teruggevonden. Nu alleen nog foto's in werksituatie?

• 06 November 2017 - 17:41

Rob En Annemie:

Gelukkig- Eind goed al goed. Werk ze wereldreiziger!