Rustdag in Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Eugene Hardy - WaarBenJij.nu Rustdag in Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Eugene Hardy - WaarBenJij.nu

Rustdag in Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Eugene

01 Oktober 2022 | Verenigde Staten, Las Vegas

Letterlijk en figuurlijk een rustdag. Heb in feite niets gedaan, pas vanavond even buiten het hotel geweest om in een rustiger eetgelegenheid wat te eten.

En het begon zo leuk. We hadden bij het inchecken gisteravond voor vandaag en morgen een bon gekregen voor het ontbijt. Dat bleek een groot buffet te zijn, niet voor ontbijt maar als brunch. Dan weten jullie dus wel wat er allemaal op de borden te stapelen was, iets wat door velen, allemaal wat grotere kledingmaat en ook veel tatoeages, dat hier ook al, zeer gewaardeerd wordt. Ik heb het gehouden op een door een kok bereid omelet, met naast ei ook ham, tomaat en spinazie, dat laatste is hier schijnbaar op de tv verteld of gezien in een wekelijks tijdschrift voor dames, deze week allemaal met een foto van the Queen op de omslag. En ik moet zeggen, die bladeren er in is best lekker.

Ook een toetjes buffet, ik zag broodpudding, heel lekker, en ook twee cookies. Dat kwam in de loop van de middag goed van pas, ik had een soort kamerarrest.

Tussen de fooi laten liggen op de tafel voor de serveerster, lees borden en bestek opruimster, en mijn kamer is mijn portemonnee verdwenen.

Ik had geknoeid met het opscheppen van de pudding, en een vieze vlek op mijn nieuwe short. Dat moest dus in de was, en meteen maar dat poloshirt van onze luchtvervoerder toen ze 100 jaar verjaardag vierde er bij. De stewardessen op de heenvlucht kwamen kijken, zelfs een van de piloten kwam een praatje maken. En allemaal vragen hoe ik er aan gekomen was. Het antwoord de KLM deed toen aan verkoop op internet, heb zelfs een monopoly met vliegvelden in plaats van straten.

Voor dat wassen bon invullen, in een waszak en bellen naar beneden om het op te halen, moest vanavond wel klaar zijn. Er kwam wel iemand het ophalen, en ja binnen 5 uur weer terug. Het was inmiddels 11 uur. Ik houd het kort, kon het een half uur geleden bij de 'beldesk' ophalen. Ik moest natuurlijk wel betalen, we zetten het op uw rekening. Heb ik niet, ben van een groep. Moest ik naar de kassier, ik dacht geen probleem, even de creditkaart, ja ik had er een tweede bij meegenomen, van de ANWB, zeg maar voor bij pech onderweg. Nou dat is goed gekomen. Ik merkte het pas dat de portemonnee er niet meer was, toen de was al was opgehaald. Zou ik het in de korte broek hebben laten zitten. Naar de wasserij laten bellen, nee bij hen niets, ze controleren daar ook op als er iets uit het hotel binnenkomt.

Nou ik dus alles gecontroleerd, ben op de badkamer begonnen, niets.

Dus en door het wachten op de was, en het zoeken, de hele dag hier geweest, het verhaal van gisteren geschreven, en daardoor niet naar de Macy's om twee spijkerbroeken te kopen, en niet naar Fremontstreet voor de verlichting te bekijken,

Dus een echte rustdag bij het racefietsen wordt er ook veel niet fietsen gedaan. Morgen naar Zions park.


  • 01 Oktober 2022 - 09:14

    Rob Franssen:

    Zat er belangrijke dingen in je portemonnee? Vervelend. Ja die buffetten in Vegas zijn mega groot en overdone. Veel geluk daar!

  • 01 Oktober 2022 - 09:38

    Elly De Vrind :

    Wat een dof dag Eugène.
    Zaten er belangrijke zaken in je portemonnee?
    Ik heb ook antwoord op mijn vraag of je nog terug was in Hotel Gold Coast.

  • 01 Oktober 2022 - 11:33

    Maike Nievergeld:

    Wat een pech Eugene!
    ja, en nu maar verder met je reis en toch gaan genieten!

  • 01 Oktober 2022 - 11:38

    Neef Dees:

    Heb je hulp nodig Eugène?
    Groet Dees

  • 01 Oktober 2022 - 17:23

    Jacques De Jong:

    Wat een pech Eugène, is je portemonnee inmiddels terecht?
    Blijf genieten van je reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eugene

Actief sinds 10 Aug. 2008
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 236715

Voorgaande reizen:

07 Maart 2024 - 20 Maart 2024

Colombia, opnieuw met een andere reisorganisatie

18 Juli 2023 - 07 Augustus 2023

Colombia

23 September 2022 - 12 Oktober 2022

Westen USA 2e keer

27 September 2019 - 19 Oktober 2019

Het Westen van de USA

15 Mei 2019 - 01 Juni 2019

Taiwan (Formosa) Nationalistisch China

04 Oktober 2018 - 18 Oktober 2018

Noord Thailand, Bangkok en twee dagen Hua Hin

01 Juni 2018 - 18 Juni 2018

China van Peking tot Hong Kong

03 November 2017 - 20 December 2017

Curacao 2017

08 Mei 2017 - 18 Mei 2017

Sri Lanka revisited

18 April 2015 - 03 Mei 2015

Peru

09 September 2014 - 20 September 2014

Maleisie

02 Februari 2012 - 16 Februari 2012

Gouden Pagodes

21 Oktober 2011 - 10 November 2011

Darjeeling, Sikkim en Bhutan

12 Januari 2011 - 26 Januari 2011

Cambodja en Laos

Landen bezocht: