In detentie in de penitentiaire inr. Over Amstel - Reisverslag uit Amsterdam-Zuidoost, Nederland van Eugene Hardy - WaarBenJij.nu In detentie in de penitentiaire inr. Over Amstel - Reisverslag uit Amsterdam-Zuidoost, Nederland van Eugene Hardy - WaarBenJij.nu

In detentie in de penitentiaire inr. Over Amstel

Blijf op de hoogte en volg Eugene

01 Juni 2018 | Nederland, Amsterdam-Zuidoost

Of te wel de Bijlmerbajes. Ik heb cel 608, dat is een cel aan de buitenkant, nu schijnt de zon er op maar straks kan ik naar buiten kijkend de treinen en de metro met allemaal mensen in vrijheid zien langskomen. Ik heb me keurig gedragen, mijn in bewaringstelling is niet met 33 % bekort, maar is slechts 50 %. Morgen na 8 uur mag ik weer weg. Maar ook om vast te wennen aan de burgermaatschappij mag ik straks de stad in, ook geen enkelband, dat hoeft Vvd G ook niet.
Mijn reis hier naar toe was met de NS geen probleem wel met het stadsbusvervoer in Maastricht. Vamorgen op het nieuws was het alleen geen treinen (de lokale stoptrein is geen NS), wel de bus maar na 20 min te hebben gewacht op twee bussen die niet kwamen maar weer terug naar huis. Nee Buurman is er niet; hij had vanmiddag voorgesteld me naar het station te rijden. En taxis bellen, wachttijd meer dan 2 uur.... Gelukkig zag Buurman op zijn telefoon dat ik gebeld had, dus hij belde mij en hopla in de auto naar het station. Een voordeel van de staking: je kon met de auto tot de ingang rijden bij het busstation. Na aankomst in Amsterdam Amstel met de metro een halte, en toen verkeerd om het complex heen gelopen linksom in plaats van rechtsom, maar dan toch door de gevangenispoort hier naar binnen. Op begane grond boksschool, lift, lange gang, al wel vrolijke kleuren en de receptie. En daar kreeg ik dan de sleutel en de hoofdcipierste bracht men naar mijn cel. Heb wat foto's gemaakt , om jullie op het rechte pad te houden, zal dat straks nog proberen te plaatsen, anders doe ik het morgen op Schiphol.
Voor de liefhebbers op internet een leuke promotiefilm van dit hotel the movement.

• 31 Mei 2018 - 18:25

Marijke:

Het geeft toch wel een status dat familie in de nor zit en iedereen mag het weten. Is het in de cel koud of ook zoals hier vies klef. Je hebt toch wel TV in je cel??
    Slaap lekker en een goede reis morgen en kijk uit naar volgend verslag.
    Slaap lekker.

• 31 Mei 2018 - 19:27

Miranda:

Goede reis en slaap lekker

• 31 Mei 2018 - 19:52

Marck:

Fijne tijd en goede vlucht morgen.

• 31 Mei 2018 - 19:58

Féline:

Bedankt voor de leuke Nijntje stewardess!! Hij is vandaag met de post aangekomen.
    Hele fijne reis en ik ben benieuwd naar de foto’s!
    Klinkt wel als een avontuurlijk begin, een nachtje in de cel overnachten :-).

• 31 Mei 2018 - 20:42

Ben:

Had nog een taart met een vijl erin willen sturen, maar het bleek niet meer nodig.
    Goede reis Eugene.
    Hg
    Ben

• 31 Mei 2018 - 21:38

Jacqueline :

Hopelijk een rustige nacht in de bajes en alvast goede reis!

• 01 Juni 2018 - 05:44

Gerthie Bogie:

Zomaar bajesklant ja ja nu zie wat er van komt!!!!
    Hopelijk heb je goed geslapen , lijkt me een aparte ervaring
    Nog bedankt voor de honing , die zal goed smaken
    Groetjes Gerthie

• 01 Juni 2018 - 09:11

Rob En Annemie:

Een hele fijne en veilige reis wensen we jou Eugene. We zijn benieuwd naar je spannende reisverhalen!

• 01 Juni 2018 - 09:52

Jan Beekhuizen:

Als we met z'n allen de auto laten staan en met het openbaar vervoer gaan dan zijn we misschien goed bezig voor het milieu, maar we komen nergens meer terecht. Wat een chaos. Maar desalniettemin geniet van je reis en we hopen je weer veilig terug te mogen begroeten.
    Hartelijke groet,
    Jan & Lydia