Een groepsrondreis met maar een deelnemer - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Eugene Hardy - WaarBenJij.nu Een groepsrondreis met maar een deelnemer - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Eugene Hardy - WaarBenJij.nu

Een groepsrondreis met maar een deelnemer

Blijf op de hoogte en volg Eugene

01 April 2017 | Nederland, Maastricht

Het gaat dan toch door mijn rondreis Sri Lanka. Ik ben de enige deelnemer, de reisorganisatie heeft de pech dat zij de rondreis hadden voorzien van een label Gegarandeerd vertrek, waardoor ik dan toch kan vertrekken. Reizen later dit jaar waren voor mij geen optie.
In mijn eentje, maar ja de vorige drie reizen waren ook slecht bezet, 3 maal 3 personen, de laatste keer twee ook niet bij elkaar horend, maar beiden verslaafd aan de sigaretten waardoor er bij iedere stop veel gepaft moest worden..... de gids ging met mij alleen maar vast beginnen met het bekijken waarvoor we gestopt waren, we hoorden hen wel aankomen beiden ook op zijn japans foto's maken. Na terugkomst hebben ze duizenden plaatjes bekeken wat ze dus gemist hadden. In Maleisië een pas getrouwd paar, beiden al eerder met een ander, die keken elkaar in de ogen en bleven knus achter. De komende reis dus geen verslagen van souvenirshops, sla ik over, geen dames die opnieuw sjaaltjes, tafelkleden of andere soortgelijke zaken willen aanschaffen, een bezoek aan musea met folkloristische zaken zoals een hottentottententententoonstelling, laat ik gewoon aan me voorbijgaan. Ik neem zelfs geen thee mee, heeft appie ook.
Jullie moeten nog een paar weken wachten voor ik vertrek, er komt dan vanzelf bericht dat er weer wat staat op deze pagina's.

• 02 April 2017 - 09:06

Angele:

Hoi eugene,
    Sri Lanka is echt prachtig ,geniet maar fijn in volle teugen van deze reis....boordevol cultuur,natuur en super vriendelijke en behulpzame bewoners.
    Ik zei tijdens onze vakantie altijd tegen hun : jullie moeten toch echt dolgelukkig zijn, dat jullie mogen leven en werken in dit paradijs.

En zoals ze groeten : Ayubohan.....dat heeft toch ook een hele andere betekenins dan onze ....goede ochtend of goede middag.

Benieuwd naar jouw verhalen. Veel,plezier met de voorpret van deze reis.
    Groetjes angele

• 02 April 2017 - 11:07

Corry:

Nou, dat wordt weer genieten, cultuur opsnuiven en mooie foto's maken.
    Veel plezier op deze reis, ik kijk uit naar de mooie verhalen.
    Groetjes

• 02 April 2017 - 14:25

Annemie:

Geweldig Eugene. Ga je weer heel veel mooie dingen zien. En dan krijg je ook nog een privé rondrit haha. Ik zie de verhalen wel verschijnen als je weg bent. Groetjes

• 04 April 2017 - 08:51

Jean:

Eugene, wat is ook weer de definitie van een groep?
    Veel plezier met de voorbereiding. Misschien meldt zich nog iemand. Wordt de groep gelijk 2x zo groot, lijkt me toch gezelliger.
    Groetjes.