Naar Birma - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Eugene Hardy - WaarBenJij.nu Naar Birma - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Eugene Hardy - WaarBenJij.nu

Naar Birma

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Eugene

30 December 2011 | Nederland, Maastricht

De trouwe volgers van mijn reizen hebben er bij de Kerstkaart al een bericht van gevonden: Begin februari ga ik voor 2 weken naar Myanmar, vroeger Birma geheten.
Een rondreis, dit keer gaat de kleine laptopcomputer ook mee, er zou de mogelijkheid zijn om in de hotels te internetten, al is de snelheid van zenden nogal beperkt; dus net als vorige reis: ik kan niet beloven dat ik daar al foto's aan mijn verslagen kan toevoegen.
Wijs geworden door de vele uitval in Noord India: de verslagen zal ik tijdens het intypen geregeld opslaan, om niet zoals bij de vorige reis een werk van een half uur kwijt te zijn. Het kan dus gebeuren dat er een verslag is geplaatst dat halverwege stopt: jullie weten dan de reden.

• 30 December 2011 - 17:31

Gerthie:

Eerst maar even naar het nieuwe jaar en dan naar Birma, ik wens je een prettige jaarwisseling

• 30 December 2011 - 17:35

Riet W:

Dag Eugène,
    Dat was een verrassing vandaag! Bedankt voor je medeling. Ik weet natuurlijk dat je in de startblokken staat om op 3 februari te vertrekken, maar toch is het leuk dat je nog eens aan ons denkt.
    Wanneer het weer zulke prachtige beelden worden zoals in deel 1, kun jij meer dan tevreden zijn en ik ook! Ik heb het al diverse keren gelezen. Compliment!
    Beste wensen van Riet.

• 31 December 2011 - 13:56

Herman & Veronique :

Beste Eugene,
    wat leuk weer een berichtje van jou op onze site te vinden en het is voor jou nog leuker dat je weer een reis in het verschiet heb.
    Met ons gaat het goed, zoals je weet maken we een mooi jaar door. Helaas zit voor ons het mooie jaar er bijna op, we genieten nog steeds erg van en zien een beetje met angst en beven het einde ervan tegemoet. Tot die tijd hebben we nog 2 maanden die we goed willen besteden, maar daar ga je alles over lezen.
    Na de 2 maanden gaan we weer gewoon werken hoewel ik tussen de reizen door af en toe een beetje werk waardoor de klap wat minder zal worden (hoop ik).
    Voor Véronique wordt het straks allemaal een beetje lastiger aangezien zij er echt een jaar helemaal uit is. Gelukkig heeft ze gedurende het jaar wel contact met haar werk gehouden
    We willen je graag een hartelijk en goed 2012 toewensen waar je maar mooie reizen in mag maken en misschien hebben we je geinspireerd, dat zou leuk zijn.
    Mvg,
    Herman en Veronique.